„La Peste” – przedłużone. Movistar potwierdza drugi sezon

Są powody by oglądać jedną z najlepszych produkcji tego roku. Pierwszy sezon przyciągnął miliony, dowiedz się więcej o tej produkcji.

  1. La Peste to najlepsza premiera serialowa Movistar, a pierwszy odcinek gromadził w ciągu pierwszych czterech dni od udostępnienia średnią widownię 40% poprzedniego rekordu („Gra o tron”)

  2. Jest elastyczny: w opcji na żądanie, 90% konsumentów skorzystało z tej usługi. Decydują więc sami, kiedy, gdzie i jak oglądać serię.

  3. Wciąga. W ciągu czterech dni jeden na pięciu widzów (20%) widziało 6 odcinków, a każdy ma około 50minut, co tworzy pełny sezon.

  4. Hiszpański. Strategia produkcji to zaangażowanie hiszpańskich talentów.

  5. Wywarł wpływ na branżę dając pracę ponad 400 osobom w tym sektorze, sama produkcja kosztuje około 10milionów.

  6. Międzynarodowy. Lokalna historia nakręcona w języku hiszpańskim, z obsadą na czele Pablo Molinero , Paco León , Sergio Castellanos , Patricia Lopez Arnaiz , Paco Tous i Manolo Solo, ma jednak globalne podejście, mówi o wartościach uniwersalnych i ma prestiżową Sky Vision jako dystrybutora na inne rynki. Tytuł międzynarodowy „The Plaque”.

  7. Świadome podejście. Rozmowy z osobami w branży wygenerowały ponad 39000 wzmianek o „Le Peste”. Ogólnie rzecz biorąc, przemysł, widzowie i krytycy wysoko ocenili tę produkcję.

Dodatkowo rozszerzone materiały można znalęść na https://www.larutadelapeste.com/splash.

  1. Pionierska. „La Peste” pomaga przełamać i otwierać przestarzałe granice między kinem a telewizją. To pierwszy serial wybrany do oficjalnego wyboru na międzynarodowym festiwalu „San Sebastian”

  2. Media. Stworzony przez reżysera  Alberto Rodrígueza i scenarzystę Rafaela Cobosa, „La Peste” wywołał ponad 2500 doniesień w mediach od czasu ogłoszenia projektu.

  3. Przedłużony. Oficjalnie potwierdzono powrót serialu w 2019r.

Udostępnij

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *